Heavy Rain til PS 3

#1 Andzel - 28/08.2009 00:22

Det er sikkert flere her inne som venter spent på Heavy Rain til Playstation 3.

Hvordan tror dere dette spillet kommer til å bli?

Heavy Rain er et av de største spillene som er laget og blir produsert av Quantic Dream og blir gitt ut av Sony Computer Entertainment.

Motoren de bruker i spillet er PhysX som kan by på mye snacks. Du kan selv se hva PhysX kan tilby bare i Batman: Arkham Asylum. http://www.youtube.com/watch?v=luSAnouAFJs

Spillet gir en dyp historie angående hvordan folk "lever" i dag dato.

Spillet handler om fire fyrer også barn. Hovedhistorien i spillet er barnemord vist jeg husker helt riktig.

Tror du kommer til å like det nye kontroll systemet eller selve konseptet?

Diskuter det her.

Hva jeg mener om spillet er at det er utrolig flott grafikk på og at spillet virker lovende på alle måter.

Folkene som står bak utviklingen har sagt det ikke kommer en demo på en stund eller aldri.

Se trailer her:

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-heavy-rain/54361

#2 Spillguru - 28/08.2009 09:48

Jeg synes spillet ser veldig spennende ut og gleder meg til det lanseres :P

Ellers har du god viten på spill og det liker vi :)

#3 Andzel - 29/08.2009 14:52

Takk skal du ha :) Håper det kommer snart men vil helst ikke ha demo ettersom det kommer til å ødelegge spillet mer tror jeg ettersom spillet er så stort.

#4 asain - 29/08.2009 22:07

Dette spillet har jeg MEGET høye forventninger til, noe som kanskje kan gjøre at jeg blir litt skuffet når jeg spiller det?

Men det håper ikke jeg! jeg håper at dette blir blant tidenes beste spill! :D

Noe som gjelder hvilket som helst spill, for vi gamere vil vel helst ha gode spill enn dårlige. Ikke sant? ;)

#5 Andzel - 01/09.2009 19:06

Vedder på at dette blir blant tidenes beste spill noen gang er laget:)

bra spill med bra gameplay er det beste :)

#6 Kronoz - 04/09.2009 10:42

Jeg har stort håp til dette spillet. Spesielt med tanke på hvordan de planlegger å fortelle storyen på.
Det jeg frykter er at interaktiviteten er noenlunde liten i forhold til andre spill.

Men tror nok at det blir bra.

#7 Spillguru - 06/09.2009 11:54

Du er inne på noe der Kronoz :P Blir spennende å se i alle fall :)

#8 Andzel - 08/09.2009 21:18

Tror Heavy Rain blir bedre enn mange tenker på da tenker jeg angående kontrollene i spillet.

#9 Kronoz - 11/09.2009 19:37

I så fall så liker jeg å ha lave forventninger, så blir jeg positivt overrasket;)

#10 ollee48 - 11/08.2010 00:10

Heavy rain var jo ganske spennende det ;)

Obs, du er ikke logget inn!

Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.

Registrer deg